Egy kismama a sok közül

Miért is írom ezt a blogot? Talán azért, hogy azzal a sok mindennel, ami az itthonlét alatt eszembe jut, ne a közvetlen környezetemet terheljem, hanem mindenkit, illetve senkit. Nem tudom lesz-e hozzá türelmem...

Címkék

Friss topikok

  • kancsika: Ha a GYED megmaradna, 2 évig akkor meg még több kismama lófrálna :). Én is csak addig lófrálok, am... (2009.04.03. 20:56) Hétköznapi tömegek

Hétköznapi tömegek

2009.04.02. 15:26 - kancsika

Címkék: emberek hétköznap

Régóta foglalkoztatott, hogy az a rengeteg ember, aki az utcákon és a bevásárlóközpontokban van hétköznap délelőtt az mit dolgozik vagy mikor dolgozik? Amikor én dolgoztam 9-re (na jó terhesen kicsit később), értem be a munkahelyemre, seggem a székhez vagy meetinghez volt ragasztva (nem önszántamból, délig vagy egyig), gyors ebéd a katasztrofális menzánkon, vagy kiugrás a szendvicseshez és utána újra munka 6-ig, 7-ig vagy még tovább. Télen nappal nem is voltam az utcán. Jó, ok vannak a nyugdíjasok, a kismamák gyerekkel, biztosan van, aki szabin van, na meg az egyetemisták (bár az miért nincs az egyetemen vagy főiskolán). De a többiek? És rengetegen vannak az utakon, ülnek az autóban. Mindenki területi képviselő vagy magánvállalkozó? Komolyan nem értem, vagy csak Budapest ennyire túlzsúfolt, vagy tényleg csak 2 millió ember dolgozik Magyarországon? Arról, hogy hogyan vezetnek az emberek arról ne is beszéljünk, hogy miután 2 jobb kezes utcánál lassítottam, majd megállok elengedni a szembejövőt, rögtön meg akar előzni. Barom.

A bejegyzés trackback címe:

https://csilinda.blog.hu/api/trackback/id/tr171041967

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nyugdíj 2009.04.03. 19:26:18

Talán ha a 13.havi nyugdíj megmaradna, még több nyugdíjas lófrálna az utcákon:

nyugdijasokhoz.blog.hu/

kancsika 2009.04.03. 20:56:20

Ha a GYED megmaradna, 2 évig akkor meg még több kismama lófrálna :). Én is csak addig lófrálok, amíg GYED-en vagyok, mert GYES-en már nem tudok itthon maradni.


süti beállítások módosítása