Egy kismama a sok közül

Miért is írom ezt a blogot? Talán azért, hogy azzal a sok mindennel, ami az itthonlét alatt eszembe jut, ne a közvetlen környezetemet terheljem, hanem mindenkit, illetve senkit. Nem tudom lesz-e hozzá türelmem...

Címkék

Friss topikok

  • kancsika: Ha a GYED megmaradna, 2 évig akkor meg még több kismama lófrálna :). Én is csak addig lófrálok, am... (2009.04.03. 20:56) Hétköznapi tömegek

Rossz idő, rosszkedv....

2009.10.15. 21:09 - kancsika

Nem és nem akar szünni a rosszkedvem és a fáradtságom, pedig mióta a gyerek jár, megint egész sokáig alszik (értsd:1/2 8 - 8). Valahol gyorsan le is kopogom. Úgy tűnik az egy alvás - két alvás kálváriának is vége, mert most már elég jól kihúzza délig, és elég neki az egy alvás, hogy este is még élénk legyen. Persze az esti lefekvést is kitoltuk, egy fél órával. Nekem úgy látszik kevés a 8-9 óra alvás, lehet mert belekezdtem a 8. hónapba ketteskével. Az is lehet, hogy kicsit besokaltam lassan 1,5 éve vagyok itthon (ami tulajdonképpen nem sok), és belefáradtam a napi reggeliztetés, tízórai, főzés (közben kisfiam ne öleld a lábamat), ebéd, alvás stb. napi rutinba. Néha úgy érzem, hogy állandóan a mosogatógépet pakolom ki és be, pedig csak kétszer történik mindez. Lehet, hogy csak ki kellene mozdulni. De mikor? Bár én néha barátnőzöm, de a férjemmel ketten nem nagyon tudunk elmenni. Hétközben sokáig dolgozik, hétvégén meg nincs aki vigyázzon a gyerekre. Ez ketteske érkezésével csak fokozódni fog, szóval most kellene még valamit kitalálni.

A bejegyzés trackback címe:

https://csilinda.blog.hu/api/trackback/id/tr901452843

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása